Company

  • Todd
    Hilde
    Todd Hilde, CEO and PresidentCEO
  • John
    Babcock
    President
  • Tim
    Hilde
    Steve Brinton, Vice President of Sales and MarketingExecutive
    Vice President
  • Doug
    Loebertmann
    Vice President
  • Dean
    Carstens
    National Sales Manager
  • Georges
    Köller
    Managing Director
  • Valérie
    Terranova
    Marketing and Customer Care Manager

Wartości i zasady

Celem firmy Satellite jest dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług za rozsądne ceny, bez stosowania przy tym nieuczciwych praktyk odbywających się kosztem klienta. Realizując to założenie, międzynarodowy zespół firmy Satellite dba o zachowanie wizerunku rozwijającej się, uczciwej, etycznej, przestrzegającej prawa, zdyscyplinowanej, zrównoważonej i pełnej szacunku organizacji. Firma Satellite propaguje kulturę korporacyjną wspierającą innowacyjność oraz poszanowanie dla pojedynczych osób, społeczności i środowiska.


Dlaczego Safe-T-Fresh?

Jednym z powodów, aby wypróbować linię środków sanitarnych Safe-T-Fresh, jest szeroka gama jej dostępnych produktów. Co ważniejsze jednak, dzięki badaniom naukowym kryjącym się za produktami Safe-T-Fresh mamy pewność, że będziesz z nich w pełni zadowolony — w innym wypadku otrzymasz zwrot pieniędzy. Jak głosi nasze motto, „Kontrola nieprzyjemnych zapachów... Gwarantowana”

Oprócz naszych wspaniałych produktów takich jak saszetki Quick Scents BIO lub płyny SAFE-T-FRESH, oferujemy również nasz zespół specjalistów ds. środków sanitarnych, którzy pomogą Ci odnaleźć właściwy produkt dla danego klimatu oraz innych warunków. Każdego dnia nasi specjaliści rozmawiają z klientami i mają świadomość tego, jak środki chemiczne reagują na temperatury i sposób ich użytkowania.

Wielu klientów korzysta także z naszego programu nagród ROI. Za każdy zakup produktów Safe-T-Fresh przyznawane są punkty, które można później wymienić na darmowe przenośne toalety, stacje mycia rąk oraz inne doskonałe produkty Satellite. Do tej pory lojalnym nabywcom produktów Safe-T-Fresh przyznano nagrody o wartości ponad miliona euro. Wybieranie dodatków toaletowych Safe-T-Fresh jest jak oddawanie pieniędzy do banku, a nie do zbiornika.


Procesy i testowanie w fazie rozwoju produktów

Tworząc nowe lub udoskonalając już istniejące produkty, spółka Safe-T-Fresh wykorzystuje swoje własne obiekty laboratoryjne i pomieszczenia przeznaczone do testów w obrębie hali produkcyjnej w Cedar Park w Teksasie.

Celem w przypadku niebieskich środków sanitarnych jest konsekwentne osiąganie określonych wyników w praktyce, co wymaga stałego testowania produktów oraz śledzenia zmian zachodzących w obrębie tej dziedziny. Rutynowo, specjaliści ds. środków zapachowych planują spotkania z klientami w terenie w celu oceny niebieskich dodatków toaletowych dotyczącej ich koloru, zapachu oraz możliwości kontroli nieprzyjemnych zapachów.

W czasie produkcji każda partia jest kodowana oraz pobiera się z niej próbki na potrzeby dokonania potencjalnej oceny w przypadku nieprawidłowego działania lub niemożności zastosowania produktu toaletowego w praktyce. W takich przypadkach, klienci chronieni są przez naszą gwarancję wysokiej jakości.

Ponieważ seria Safe-T-Fresh nieustannie się rozwija, nasza uwaga skupia się na produkowaniu większej ilości „zielonych” produktów podobnych do naszego środka usuwającego graffiti Graffix. Produkt ten jest w pełni organiczny i o wiele lepiej usuwa graffiti od poprzednich produktów Safe-T-Fresh. To pewne, że spółka Safe-T-Fresh może i będzie produkowała bezpieczne i wydajne środki czyszczące oraz płyny toaletowe, którym możesz zaufać zarówno na swoim podwórzu, jak i w terenie.


Inne spółki i organizacje Satellite




  • South Africa

  • United Kingdom

  • Belgium

  • Germany